עו"ד תומר קסלסי
עורך דין משפחה ברכסים

דיני משפחה • גירושין • גישור גירושין בהסכמה • הסכמי ממון • ייפוי כוח מתמשך • צוואות וירושות

עו"ד תומר קסלסי - עורך דין משפחה ברכסים
משרד עורכי דין ברכסים

משרד עו"ד תומר קסלסי מעניק ליווי וייצוג משפטי בענייני משפחה (ניהול הליכי גירושין, עריכה של הסכם ממון וצוואות חסינות התנגדות) לתושבי רכסים והסביבה הקרובה.

הניסיון המצטבר של כל הצוות המשפטי במשרד עו"ד תומר קסלסי, יכול לשמש אותנו לייצוג האינטרסים שלך מול הצד הנגדי, לבנייה של אסטרטגיה משפטית מותאמת אישית (Custom Made) לצרכים שלך ולהשגת היעד הנדרש בהליך המשפטי. לעיתים קרובות, אנו ממליצים על גישור בדיני משפחה – אך, אם נכונות להתגמשות משני הצדדים, נוכל תמיד לייצג את האינטרסים שלך בבתי המשפט לענייני משפחה או בבתי הדין הרבניים.

עו"ד תומר קסלסי מלווה כל לקוח במשרד בצורה אישית, אנושית ורגישה במטרה להבטיח את התוצאות הנחוצות בכל סיטואציה מחדש.

לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית ברכסים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3922221 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך.

עו"ד תומר קסלסי עורך דין משפחה

עו"ד תומר קסלסי - עורך דין לענייני משפחה ברכסים

משרד עורכי דין תומר קסלסי הינו משרד בוטיק ברכסים אשר עוסק בדיני משפחה (גירושין, גישור, מזונות אישה/ילדים וכדומה), דיני חוזים (הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות) וליטיגציה ברכסים.

משרד עו"ד תומר קסלסי פועל ברגישות ונחישות לייצוג ומימוש האינטרסים שלך בהליך המשפטי. לייעוץ משפטי ראשוני עם תומר קסלסי, עורך דין משפחה ברכסים, ניתן ליצור קשר ב – 072-3922221 ונשמח לעמוד לרשותך.

המלצות, חוות דעת וביקורות של לקוחות המשרד​

אישתי ביקשה להתגרש, חרב עלי עולמי. מצאתי את עו"ד תומר קסלסי בגוגל והגעתי אליו חדור רוח קרב "לקרוע אותה, להתגרש ולהשאיר אותה בלי שקל".

עו"ד תומר קרא אותי מיד כמו ספר פתוח. הבין, תמך והרגיע. דיברנו שעות להבין את המניעים והמחשבות, החששות והרגשות המעורבים. לבסוף סיימנו בהסכם גירושין מכבד ללא התערבות בית משפט.
ד.ח, 27, חיפה

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3922221 ונשמח לעמוד לרשותך!